tugbacicekdagi Kızlar merhaba 35+3 üm ve aşırı derecede hareketli canım yanıyor sürekli karnımda dalgalanma yapıyor resmen karnımı sağa sola itiyor canım acıyor sizde de böylemi bu haftalarda benimkinde mi var sorun😂
Sehergok tugbacicekdagi 34. Haftadayim bende de durum aynı dün kontrolümüz vardı herşey yolunda hamdolsun. ☺️
demincek tugbacicekdagi benim 27.hftadan beri öyle valla maşallah bebişlermiz baaya hareketli benimde karnım sağa sola itiliyor ve tekmeleri çok kuvvetli tekme attığı yerler çok ağrıyor
Cgdm-altnkr tugbacicekdagi Bu soruyo bende bütün hamile bebekli arkadaşlarıma soruyorum. Benimkide maşallah 28den sonra çoştu bildigin bazen beni sallıyor. Az hareket edince veya etmeyince Allah Allah ne oldu sana diyorum sonrası güzel Bi tekme 😀
[silindi] tugbacicekdagi normal normal yer daraldikca daha sert oluyo hatta 37.haftayi bitirmeye 2 gun kaldi 36+5 den bildiriyorum :D gittikce deliriyorlar kdmdkdm
tugbacicekdagi Sehergok bende sehir dışındayım aksilik Ankarada doktorum ve izmirdeyim suan pazar donucez beni korkuyor yani asırı hareketli olması
Sehergok tugbacicekdagi korkmayın herşey yolundadir. Hareket etmiyorsa endişe duymalisiniz. Zaten bir süre sonra hareketleri azalacak yeri daraldığı için 🤣
tugbacicekdagi demincek alt tarafa öyle bir acı veriyor ki anlatamm ya bıcak saplıyorlar sanki rahmime
[silindi] tugbacicekdagi merak etme ara ara durulacak , uyku duzeni gece gunduz kavrami vs olusuyor cunku isiga duyarli hale geliyor , zaten sonra kucakta :)
[silindi] tugbacicekdagi ahahahah sanmam yiyecegini. Ki terside olabilir benim ki gece oyuncu gunduz daha cok uyuyor
Sehergok tugbacicekdagi bazı bebekler anne karnında çok hareketli oluyor doğunca da oluyor yegenim hiç durmadı bizim gelini bagirttirirdi. Doğdu 3 ay hiç uyumadı 🤣
mlssrn tugbacicekdagi bende 35. Haftamdayım bayadır çok fazla hareketli her gittiğimde de soruyorum doktora :) doktor herşey yolunda olduğunun göstergesidir merak etme diyor her seferinde ♥️
tugbacicekdagi mlssrn ya benim bebegin poposu karnımın en üst tepesindeydi asagı kaydı iki gün once azcık sizde de oldumu fark ettiniz mi ?
GgKk654 @tugbacicekdagi bende 35im aynı benimde. Bence hareketli olmasından değil hareket etmezse korkun. Ne güzel ki hareket ediyolar. Yerleri dar geldiği için normal bu hareketlerde
tugbacicekdagi GgKk654 işte bu sefer sürekli rahim kısmıma asırı yüksek bir agrı veriyor karnım acıyor yani öyle az buz değil cidden cok acıyor 😭