Elanurcalboga O biraz sizin rahatlığınıza bağlı, çok pimpirikli değilseniz 40ı çıkınca gidebilirsiniz. İnsanlar 1 haftalık bebeğiyle dünya turuna çıkıyor, her şeyi zorlaştırmak birazda biz Türklerde var. Şahsen benim bebeğim nasipse Eylül’de doğacak ama 40ı çıkana kadar Ekim oldu desen o zamanda havalar serinliyor yoksa kesinlikle giderdim. Bence tatil ve seyahatler bebekler büyüdükçe daha zor, ek gıdası, keşfetme duyguları vs daha başa çıkılmaz. Bebek zaten çoğunlukla uyuyor, emzir, gazını çıkar eşinle dönüşümlü bak ne olacak