Merhaba kızlar yine bir soruyla başlıyorum. Bu ay 10 gün gecikmem oldu aşırı umutlandım ama dün adet oldum . Fakat diğer aylara göre çok farklı aşırı sıvı su gibi pembemsi geliyor . Yerleşme kanaması olamaz çünkü çok geliyor yani ortalama 1 2 saatte neredeyse 1 ped doluyor . İnternetten baktım aşırı korkunç cevaplar var 🤣 Allah korusun kansere kadar getirmişler sebepleri. Sizce normal mi aşırı sıvı gelmesi . Bunun gecikmeyle alakası olabilir mi bildiğim kadarıyla eski kan koyu kahverengi gelir .