Deleted_12 7 haftalığız ama iştahım kesildi istifra yapmıyorum ama özellikle ev yemeği çok istesemde yiyemiyorum midem almıyor bulanıyor normal mi ne kadar sürecek böyle
Yetersukrbck_0618 Deleted_12 Bende 8 haftalık hamileyim bende ayni durumdayım cidden çok zor mide bulantısı iştahsızlık umarım kısa sürede geçer 🙏
Nskyhn Deleted_12 canım o zamanlarda öyle umarım devam etmez ben 25 haftalığım hala devam ediyor 🤦🏻♀️ bugün hastanede bayıldım falan tansiyonum düşmüş. Doktor da kızdı ama napiyim 🤦🏻♀️ elinden geldiğince yemeye çalış. Patates haşlaması ye bol bol bı de su tuket en azından bolca
Benimennembirmelek Deleted_12 cnm ben bir ay yemk yiyemedim asla yemk yemek istemiyodum sadece meyve yiyorum ve sürekli acikiyodum ve artık açıkmaktan bikmisim gecenin bi saatinde acikiyodum ve sinirleniyodum ağliyodum resmen yemek yemekten bikmisim 😂
Tugce3441 Deleted_12 ilk başta öyleydım sadece meyve yedim ama şimdi dolabın önünde beklıyorum sankı ıcındekıler değişcek gibi 😅
esmaozdemir76 Bende böyleyim özellikle akşam yemeklerimi hiç doğru dürüst yiyemiyorum midemde bulanıyor 🙄
Deleted_12 Nskyhn geçmiş olsun benimde tansiyonum hep düşük şu ara kalkıp iki işimi bile göremiyorum bende istiyorum yemek ama midem kabul etmiyor su içebiliyorum sadece canım bakalım inşallah geçer
Deleted_12 Benimennembirmelek aslında ortası iyide oyle olmuyor galiba 😄 ben yemek yemeyi çok severim normalde şimdi yemek videosu bile görsem midem kaldırmıyor bakalım ilerleyen zamanlarda neler bekliyor bizi
esmaozdemir76 Deleted_12 yemek görmek istemiyorum yiyince yediğim için midem bulanıyor yemesem açlıktan bulanıyor ne yapacağımı bilemiyorum
mimar_anne Canım başlarda bende de oldu 9. Haftada iştahsızlığım tam bitti yemeye başladım ama bende de kusma mide bulantısı yoktu sadece iştahsızlık 10. Haftayla kusmalarım başladı 🥺
Deleted_12 mimar_anne banada doktorum daha erken kusmalar için başlar demişti şuan zaten bişey yemiyorum Allah’ım sağlık versin
Nznks Bende 15 haftalık hamileyim bu zamana kadar 12 kilo verdim hala birşey yemiyorum napacagım bilmiyorum prilam içiyorum yine fayda etmiyor
Deleted_12 Nznks ben kilo vermedim de henüz yeni başladı kabızlık oluştu bende sonradan iştah açılıyormus bakalım bizde ne olacak 🤷
altnbebek Deleted_12 gayet normal canım 15 li haftalarıma kadar hiç ağız tadıyla birşey yiyemiyordum ne yesem kusacak gibi oluyordum ama gelmiyordu ikinci trimesterinden sonra rahatlarsın diye umuyorum. Birde ilaç yazmıştı doktorum onu kullanmadan da duramıyordum
Nskyhn Deleted_12 boşver yapma. Tuzlu ayran iç bı de dikkat et. Çünkü ben etmedim artık nefesim kesildi o hale geldim 🤦🏻♀️
esmaozdemir76 Deleted_12 suyu içmesine içiyorum da bı zaman sonra oda mide bulandirmaya başlıyor. Bı an önce bulantılar bitsede bende güzel güzel günlerini geçiren bı hamiş olsam 🥰