Benim 10.haftalardan beri bel ve kalça ağrım var. Hamile pilatesi yapmama rağmen ağrı geleceği zaman geliyor :) şuan 26.haftadayım doktoruma sorarak magnezyumu günde 2 taneye çıkardım. Otururken de dik oturup sırtımı yastıkla desteklersem ağrım azalabiliyor. Sanırım tamamen geçirmek oldukça zor sonuçta iki bebek baskı yapıyor