beyzanuruzumcu8087 Afhkl İbrahim Halil buyukbeseye gidiyorum ben bir hafta sonra sezeryan olacam rabbim kısmet ederse,🥰
Afhkl beyzanuruzumcu8087 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah İbrahim beyden memnun musun kuzum
beyzanuruzumcu8087 pinar0927 çok memnunum vallahi çok ilgili doktor bilgili benim ablmda onda doğum yaptı aynı sezeryan oldu eli çok hafif 3 gün bile yatmadı
Afhkl beyzanuruzumcu8087 ben Aynur İbrahimovaya gidiyorum yani 1 defa tek gittim geçen hafta ama değiştirmek istiyorum
Deletedmom_72 Afhkl Aynur hanıma ben gittim pişmanlıktır çok ilgisiz beni korkuttup ne oldu ne yaptınız demeyen sorumsuz bir doktor
Yksl1634 Yani evet çok fazla ilgilenmiyor bende fark ettim başından savar gibi muayeneyi çabuk bitirmeye çalışıyor bu durumda doktoru değiştirmek gerekiyor sanırım