Tusami ya e nabızda gözükmüyor sanırım herseye bakıcam dedi bakmıstır diye düsünüyorum salı gidicem o zaman cıktı isterim genel yorumda çok iyi oldugunu söyledi adet bitiminde muayene edip kalan testleri yapacak enfeksiyon mantar vs var mı diye sonra yumurta takibi dedi