Kızlar burda post olarak da açmıştım 28 haziran planlı sezaryenle doğum yapıcaktım fakat 20 Haziran’da başlayan kısa kısa sancılar la başladı hikayem gittim geldim nst de 1 kere gözüktü ama benim çektiğim daha fazlaydı doktor ne kadar durursa o kadar iyi sancın çoğalır dayanamazsan alırız dedi. Eve gönderdi. Gönderdiği gece 10 dkka da bir sancı girdi uyuyamadım ağrılardan ağlıyordum artık hazırlanıp hastaneye gidiyordum kiiiii suyum geldi spar topar hastaneye gittik ve ameliyata alındım. (İlk doğumum da sezeryan olduğu için normal doğum yapmadım) spinal olarak yarım bayıldım ilkinde tamamen bayılmıştım bunda biraz tırsttım diyebilirim ama korktuğum gibi değil gayet keyifli geçti. Sakinleştirici yapıyolar zaten Leyla gibi oluyorsun bebişi doğar doğmaz gördüm öptüm🙈 şimdi taburcu olduk evimizdeyiz çok şükür.
Belden yapılan iğne hiiiç acıtmıyor en cok ondan korkuyordum bi de ellerini hissediyorsunuz ama asla acı hissetmiyorsunuz. Ellerini hissedince korkup hissediyorum dedim ama anestezi doktoru açıklama yaptı o sıra hemen rahatlattı, gerçektende acı hissetmiyordum. Öyle işte kızlar darısı doğurmayı bekleyenlere. Korkmayın hepsi gelip geçiyor🙏🏽🥰