Kızlar geçen postumda cinsiyet tahminleri almıştım ve çoğunluk kız demişti,benim içime hep erkek doğuyordu ama doktorum da kıza benzetmişti.
- haftada baby kapattı ve görünmedi cinsiyeti 16. haftada kesin olarak erkek dedi.
Sonuç çıkınca yazacağım demiştim ve yazdım 🙈
Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 🙏🏼
İsim olarak Asil Ata ya da Asil Efe düşünüyoruz.
Öpüyorum hepinizi
