Kızlar acil yardım ilk gebeligim olduğu için tedirgin olup olmama konusunda kararsız kaldım ama aşırı derecede kasıklarim ve belim ağrıyor adet olmuşum gibi dizlerime kadar sancısı vuruyor ama bebişin hareketlerinde sorun yok sizce normal mi bu zamanlarda yoksa hastaneye gitmeli miyim