Esilamasal Didem01 bende aynı durumdan muzadaribim o kadar çok şişiyor ki ağrı yapıyor bu sefer ne denediysem fayda etmedi
Lsvda Kızlar bugün aile hekimliğine gitmiştim tetenoz aşısı için hemşire hanım bol bol salatalara rendelenen kirmizi lahana yememi söyledi ödeme ve şişliğe iyi geliyormuş
Lsvda Asillll 21. Hafta dan sonra kayıtlı olduğun aile hekimliğinden arayıp tetenoz aşısı olman gerektiğini söylüyolar. Tabi gebeliğini sağlık ocağına bildirmiş olmalısın
Didem01 @Lsvda ayni şekilde benim de öyle ayaklarimda neyse yürüyüşümüzü aksatmayalim herkes düzenli minik yürüyüşlerle geçeceğini söylüyor