Nermin_nur1 Kızlar ultrasonsa 10 gün geri çıkıyoruz ama son adete göre 35+1 im kızım sürekli sertleşiyor ve şu an kalçamda garip bi sancı var anlayamadım acaba normal mi ya 🤦🏻♀️Bu haftalarda başına gelen var mı ?
Sehergok Nermin_nur1 normal süreç olduğunu söyledi doktorum 37. Haftada çatı kontrolü ile doğum zamanını belirleyecegiz
csmaknc Nermin_nur1 canım sertleşme magnezyumdan oluyor benimde oluyordu benim başı aşağoda diye alttan ağrım oluyor hep 33 haftalığız ama bizim ultrasonda 34 gözüküyor
Prensannesiiiiiii Bende 21. Haftadayim benim şimdiden öyle sürekli sertleşiyor kalçama falan ağrı giriyor
Nermin_nur1 Prensannesiiiiiii o haftalarda arada bir kalça ağrım benim de oluyordu canım ama bu ara sık ve daha fazla