Kezu17 Zeyus Glshckc ben hem iğne hem coraspin kullanıyorum. Ama kanamam oldu o yüzden doktor şimdilik coraspini kesti. Bi sonraki kontrole göre devam edip etmeyeceğime karar verecek.
Yumaklar Glshckc mpfhr 128 ve paı heterizgot çıktı cogu periantolag ve kadındoğumcu gerek yok iğneye dedi ama hematolog kullan dedi 0.4lük kullanıyorum.2 haftada bir d-dimer ve tam kan gönderiyorum hemotolog takip ediyor
Kezu17 Zeyus 2 tane heterozigot 1 tane homozigot. Ama benim heterozigot olanlar birleşik heterozigotmuş ve o da klinik olarak homozigotla aynıymış. Raporda öyle yazıyor.
Kezu17 nzngk trombofili paneline bakılıyor. Devlette maalesef 2 yada 3 düşükten sonra bakılıyor bu teste. Ben özelde baktırdım, benim ortaya çıkması doktorumun hassasiyeti ile oldu.
catwalk Canım üniversite hastanesinde genetik testler yapıldı.2 gende heterozigot çıktığı için doktorum iğneyi verdi.
bynist Benim Mthfr2 ile PAI-1 heterozigot cıkmıs sadece geri kalanı normal bana igne verilmedi coraspin verildi sadece 😳 alla all