Mybaby06 GYNO-LOMEXİN 600 mg diye bı fitil vermişti doktor bana iki tane vardı paketin içinde 3 gün arayla kullan dedi bir tanesini kullandım çok şükür geçti ikincisini kullanma gereksinimi doymadım 27 haftalıkken başlamıştı 30.haftaya kadar devam etti çok şükür şuan yok