Elifszll canım benimm, aynısını yaşadım bu süreç tamamen senin elinde. İlaçlarla durduruyorlar buna çok inan. Ama moralini de sakın bozma. Hep güzel düşün. Güzel olsun. Boşuna söylemiyorum bunu. Ben hastanede yatarken Allah böyle bi sabır selamet verdi ki daha 32+4 tüm ama sanki yüreğim ferahtı hem bir şey olacak gibi hissediyor endişeleniyor, hemde hiç korkmuyordum. Bir sey olsa bile takdiri Rabbimden napabilirim diye kendimi sakinleştirdim. O paniğe kapılmamaya çalıştım. Aldığın o kadar ilaç serum vs bebeği orda tutmaya yetiyor. Bak ben o haftadan 36. Haftaya kadar geldim şükürler olsun. Sende geleceksin inşallah 38 40 ları görücez göremesekte Allah en iyisini bilir. Sen sadece içini ferah tut. Ve ani hareket yapma ayaklarını yüksekte tut dikkat et kendine eve çıkınca bolca dinlen tuvalette ıkınma. Allah yardımcın olsun kuzum