Benimde 38+2 de doğurma durumum var doktor bi hafta daha bekleyebiliriz diyor ama o bi hafta dediği tam bayrama denk geliyor bayramda sancım gelirse diye korkuyorum sezeryan olmasını istiyorum bi de bu beklemeden dolayı normale döneriz diye korkuyorum. Sizce 38+2 yeterli mi yoksa 39 u beklemeli miyim