tontonhanim Şimdi biz Forum adından bu anketi cevapladık ve bir isim seçildi. Siz o ismi Bebeğinize gerçekten koyacak mısınız yoksa bu anketi öylesine eğlence amaçlı mı açıyorsunuz? İsim önerisi postlarını merak ediyorum gerçekten, bizim oy verdiğimiz ismi gerçekten çocuğuna koyuyorlar mı?