Fidash22 Merhaba anneler❤️ Benim kan testimde bebek 4-5 haftalık çıktı. USM de 6 haftalık. Normalmi bu?? Çocuğun yetişmesinde problem ola bilir mi??
Elifderin34 Fidash22 benim de normal de 11 haftalık beş altı gün önden gidiyor gelişimi 12 ye denk geliyor bir problem olmaz dedi doktor
Curious Iremcaner1 Panik yapmanıza gerek yok, benim de 6. Haftamda sadece vajinal ultrason ile kese göründü, 8. Haftada ise bebek oluşumu ve kalp atışı yine vajinl ultrasonla görüldü, karnımdan görünmüyordu.
Iremcaner1 Fidash22 Bende vajinal baktırmak istedim ama çok ters biriydi yani başka doktora gidicem bende
Iremcaner1 Curious Teşekkür ederim inşallah benimki de öyledir 2 dakika bile sürmedi zaten bakması ultrason kağıdımız yok makinemizden ses gelmeyebilir idrarınızı yapmasaydınız vs şeyler söyledi üzüldüm bende vajinal ultrason yapmaya bile tenezzül etmedi zaten asistan doktordu 1 hafta sonra tekrar gel dedi inşallah dediğiniz gibi olur
altnbebek 31 haftalığız🐣 normal canım benimde başlarda 1 hafta geriden geliyordu zamanla düzeliyor haftası
Curious Iremcaner1 Doktor değiştirmenizde fayda var olarak görünüyor, ilgisiz kalmış ama inanın her şey çok güzel olacak 🤗 zaten bebek oluşumunu gördükten sonra bi anda her şeyi unutuyorsunuz 🥰