Merhaba dünden beri ara sıra bıçak saplanır gibi rahmimde ağrı oluyor geçiyo vajinaya da vuruyor ağrısı normal mi bu durum adet olucakmışım gibi ağrı da olup geçiyor ama sızı hep var enfeksiyon veya üşütme olabilir mi belim de ağrıyordu bugün geçmiş. Yanma kokulu akıntı vs yok ama