__ozlem__ Merhaba Anne ve Anne Adayları Ben 27 haftalık gebeyim Doktorum ton balığı asla yeme demedi ama taze balık yesen daha iyi olur dedi Ben ara ara ton balığı tüketiyorum aranızda tüketen var mı bir sorun olur mu sizce
DemirinAnnesiiii __ozlem__ bence tüketme canım bende doktoruma kaç kez sordum kesinlikle önerilmiyor dedi. Dip balığı olduğu İçin civa oranı yüksekmiş.
Stuna __ozlem__ yedim ben hep oğluma da veriyordum hatta bir dönem. Tenekelerce yemeniz lazım o civanın size dokunması iÇin. Hiç bir şey olmaz yiyin canınız ne istiyorsa😊
__ozlem__ DemirinAnnesiiii bende çok yemiyorum zaten ama doktorum asla demedi bazende canım isteyince yiyorm acıkcası :( çok teşekkür ederim