Sehrbnon122 Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 Anneler hep öyle değil midir zaten ? Çocuğun İster karnında olsun isterse 60-70 yaşında olsun anne hep endişelidir 🥰 Kendinizi çok sıkmayınki onlarda stres olmasın bence. kötü bişey olsa hissederiz gibi geliyo nedense. 😊