Bilge-96 11 Haziran’da yaptım iğneyi. Bu sabah erken gebelik testi yaptım. Sizce gebelik mi iğne etkisi mi? https://imgyukle.com/i/VjeUxh!
Zuzununannesi01 Bilge-96 sanmıyorum canım iğne etkisi değil bence gebelik var bende iki defa aşılama oldum çatlama iğnesi 9.gün çok silikti 10.gün yoktu
Eminecak Bilge-96 15 gün sonra yaptiysan testi ignenin etkisi degildir. Benimde silik silik çıkmaya başlamıştı gittikce belirginlesti işimi o kadar garantiye almak istedim hayal kırıklığına ugramak istemedim ki 10 gün test yaptim doktora gittigimde kan testine bile gerek kalmadi ultrasonda keseyi de bebegi de görmustuk 😂 inşallah güzel sonuclar alirsiniz
Cns22 Bilge-96 benim 15. Gun hala silikti 17. Gun kanda negatif cikti. İnsallah gebeliktir. En iyisi kan vermek
Bilge-96 Zuzununannesi01 inşallah iğne etkisi değildir 🙏🏻 13 günde atar vücut diye düşünüyorum ben de ama işte heveslenirsem sonra üzülürüm :(
Zuzununannesi01 Bilge-96 bende öyle biliyorum canım 2 gün sonra tekrar yap istersen yada kan ver inşallah güzel haberler alırsın
Bilge-96 Zuzununannesi01 salı günü kan vermeye gideceğim doktorum çağırdı. Pazartesi de tekrar idrar testi yaparım çizgi koyulaşırsa gebeliktir herhalde 🙏🏻 Allah isteyen herkese versin inşallah 🌸
Zuzununannesi01 Bilge-96 amin inşallah canım vardır bence canım Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın inşallah
Ozlemm016 İğne etkisi olduğunu sanmıyorum canım iğne olduğun günü sayınca mı 13.gündesin ? Reçetede 10 günde etki geçiyor yazıyordu maksimum 12 gün olabilir etkisi 💉 Bu ay bende oldum 3 gün sonra yapacağım inşallah benimde yavrum tutmuştur 😍🌸
Ozlemm016 Bilge-96 kuzum belirtiler olarak neler var yazar mısın lütfen benim belim ağrıyor bacaklarım ağrıyor kasığımda bazen batmalar oluyor 10. Günümdeyim
Bilge-96 Ozlemm016 benim de kasık bel ve bacak ağrılarım oluyor. Uyku hali ve halsizlik de var. Meme uçlarım koyulaştı ve aşırı hassaslaştı. Onun dışında bariz bir belirtim yok öyle idrara sık çıkma mide bulantısı baş dönmesi gibi
Ozlemm016 Bilge-96 ya kusura bakma böyle soruyorum ama benim 3 gündür meme uçlarım dikleşti sende de olmuş muydu öyle şiş gibi uçları
mucizeeem03 Bilge-96 gogusleriniz nadil hassaslasti Gogus agrilarim var surekli Sabahta kasik agrisi ile uyandim… bende 15/06 igne vuruldum Gogus agrin nasildi peki?
Ozlemm016 Bilge-96 ayy göğüs ucu rengim farklı geliyordu ama daha çok uçların dikleşmesi dikkatimi çekti🙈 10 gün oldu canım 3 gündür felan göğüs uçlarım hep dik ve ateş var bel ağrımda 3 gün öncesine kadar yoktu yeni başladı
Bilge-96 Ozlemm016 benzer belirtiler inşallah iğneden değil de bebiştendir🥹🙏🏻 Eşim fark etti benim de vücut ısımın değişikliğini normalde hep çok şükürüm bu aralar yanıyorum bakalım ya inşallah. Yarın iğnenin 16.günü. Tekrar yapacağım evde idrar testi hem öncekine göre daha koyu bir çizgi olursa bebeğe yorabilirim sanırım🙏🏻