Karakaya38 Lito valla benim yegenim var 3 yasında aşırı yaramaz kaynımın oglu var bide oda herseye aglar sürekli tavsiye etmem 😜😜
yaseminarasays Lito oğlum olur kendileri bebekken çok çektirmedi ama şuan 3 yaşında tek başına bir ordu gibi diyebilirim 😂😂
can_1anne Benim oğlumun adı Aras isimle alakalı olacağını zannetmiyorum bide cocuk dediğin zaten yaramazlık yapmazsa cocuk olduğu nerden belli olacak.
Lito İki kızım var kızlarım akıllı bı bebeklerdi 3 bebeğim erkek nasıl olcak bakalım isimlerin karekdere yansıdığını inanıyorum