mcansum Adyokisimsiz adetiniz neyse o suanda bebek buyur kese kalp atışı görünür ultrasonunda ölçümde hafatasına uyumlu diye çıkar
Talihimyokbahtimkara Adyokisimsiz Kuzum haftası en son regli tarihinden hesaplanıyor tıbbi olarakta proğramdakini baz alabilirsin. Beta değerin içinde ilk kan verdiğin günden iki gün sonra tekrar verip artışını kontrol et. Beta değerinin düşüklüğüne takılma iki günde bir iki minimum iki katı artıyorsa sağlıklı diyorlar doktorlar. O yüzden takılma şimdilik düşüklüğüne geç döllenme olmuştur herkesin farklı oluyor
Deletedmom_12 Adyokisimsiz canım ona göre degerlendirme herkesinki farklı olur. Onemli.olan iki günde bir artması Ayrıca geç döllenmede olabilir. Hayirli olsun bua arada 😌😌
Talihimyokbahtimkara Busarsl Benim 4. Haftamda 926ydı döllenme tarihine göre değişiyor rabbim herkese sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin evlatlarını
Adyokisimsiz Talihimyokbahtimkara bende o zaman 4 haftalik değilde 2 3 haftalık hamileyim diye düşünüyorum
Talihimyokbahtimkara Talihimyokbahtimkara Beta değerini değiştiren aramızda ki farkta benim reglinin hemen akabinde döllenmem sizin ise bir sonra ki regliye yakın tarifte döllenmeniz muhtemelen bir problem yoksa tekrar kan testi verin mutlaka yükşelişine bakın
Vera09 Benim 4haftalikken 2200du degerim. Deger onemli degil burda onemli olan iki kat duzenli bi sekilde artmasi. Kac hafta oldugunu da degere bakarak degil de son adet tarihimize gore hesaplariz. Herkesin degeri farkli
Adyokisimsiz Deletedmom_12 birdaha hastaneye gitme şansım yok malesef artıp artmadigini bilmiyorum teşekkür ederim