Merhabalar herkese. Ben 15+3 haftalik hamileyim ilk hamileligim. Bugün belimde siddetli agri var ve agrisi sanki karnıma vuruyor. Endişelendim ve cevremde konusabilecegim sorabilecegim kimse olmadığı icin burdan bir baslık açmak istedim. Bu bel agrisi normal mi yaşadınız mı?