Deletedmom52620 Lito iyice avakadoyu ez limon tuz zeytinyağı karıştır ekmeğin üstüne krem peynir sür sonra avakadoyu koyu mis gibi ben her gün sabah kahvaltıda tüketiyorum.
Derya Lito İçine domates doğraya bilirsiniz minik minik Birazcık tuz birazcık karabiber birazcıkta limon suyu oh mis gibi yemede yanında yat
Stella_0 Lito ezip bol limon biraz sarımsak tozu kekik pul biber tuz. Ben bu şekilde tüketiyorum çok lezzetli oluyor. Avokado sağlıklı yağ barındıran besin olduğu için ben ekstra yağ ekleyip kalorisini arttırmıyorum. (Şuan hamile olduğum için kekik tüketemiyorum kokusu tuhaf geldi o yüzden bu saydıklarımdan kekiği çıkartarak tüketiyorum yine)
Stella_0 Lito ayrıca puding yapabilirsin . Muz avokado kakao. Bızt bızt blend ediyorsun. Eğer tatsız gelirse birazcık bal ekleyebilirsin. Güzel bir ara öğün oluyor. Diyetisyene çok gittiğim için bu tarz çok tarifler aklımda 😂
Gizemgksnmz Lito ben ağzıma almazdım o kadar nefret ediyordum şimdi hergün kahvaltıda bir tane yiyorum. Avakadoyu soy minik minik doğra üzerine sarımsak tozu tuz zeytinyağı ve limon dök efsane oluyor
Zeyfat17 Lito avakadoyu ezin ,içine ince doğranmış yeşil soğan ,dereotu,maydonoz,ezilmiş sarımsak ,zeytinyağı ,labne peynir ya da süzme yoğurt ,limon nefis bir kahvaltılık ezme oluyor kızarmış ekmeğin üstüne misss
Misssitare Lito Bende zorladım ama bulantılarımın olduğu haftalarda yemeye çalışmıştım, yiyemedim. Şimdi bulantım yok ama yine yemek istemiyorum, o kadar tiksinmişim🤦♀️ zorlamaya gerek yok bence
star3star Lito avokadoları ez içine biraz labne koy minik bir diş sarımsak rendele tuz karabiber limon sık ve çekilmiş ceviz azda zeytinyağı.böyle mükemmel oluyo