Bugün muane oldum ne açıklık var ne de sancı bebeğin kilosu da 3.800 dedi tahmini kilo ne yapacağız bilmiyorum beklemedeyiz haftaya çarşambaya kadar bekleyelim bakalım dedi gene beklemede kaldık birden sancim gelsede birden bir nefeste doguru vereydim hayırlısı ile içimde kaldıkça bebek kilo alıyor ve kilo aldıkça bende korku çoğalıyor dogum da zor olur diye 😌