Dolunaybelinay https://imgyukle.com/i/VXrZOY https://imgyukle.com/i/VXrb20 Katlanabilir kova maşrafa almıştım küvet almamıştım neyse ki geliyor İnternet le de fiyatı aynı en iyisi bim i beklemek 😂 gelen oyuncaklar da gayet uygun
Deletedmom52620 Dolunaybelinay bende normal küvet aldım a101 den kova ile maşrapa katlanabilir alacağım. Birde şu yumurtalığın rengi kalırsa kendimiz için düşünüyorum çok tatlı duruyor 😂😂
zamaneannesi80 Dolunaybelinay babamız bim de çalışıyor bugün gelmiş tabi diğer hafta çıkacak rafa her bim e bir tane gelmiş ayırdı eşim valla ilk defa bişey ayırdık rafa çıkmadan 🙈😂
Menek16 Dolunaybelinay ayy teşekkürlerr kırlent ve halıyı sevdim görseldeki gibiyse nevresime de bakayım park beşige büyük ama olsun güzel😅
mervesglm Deletedmom52620 kovadan aldım ben kim kullandıysa üstüne bastırıp katladı içinde su varken döktü hep. Aldığında dikkat et 😂 bu eller az su temizlemedi oturma odalarından kış vakti 😂
Dolunaybelinay MerveEbru MerveEbru ben küçük bir ilçedyim cok kalabalık oluyor cuma günü ona rağmen kapıyorum 😂💪💪küvet i mutlaka kapmam laızm1 adet gelebilir
Zynpcbi Dolunaybelinay küvet internetten de aynı fiyata geliyor indirimden ben 250 ye takım olarak almıştım gerçekten güzel katlanılır olması
Deletedmom52620 Dolunaybelinay kaçırır mıyım ayırttırıyorum ben 😂 benim gibi düzenli müşterisi varken onlar beni kaçırır mı ? 😂😂
Dolunaybelinay zamaneannesi80 ayyy o zsman kaçırmamam lazım. Ablamı da götürecem ben kapmasam o kapsın bari 😂😂😂 trendyol da favoriye eklemiştim 260 dan 220 ye inmiş bimdeki le aynı. Bimden almak daha avantajlı
Dolunaybelinay Zynpcbi set olarak cok uygun malesef ben kova masrafa almışım p yuzden mecburen tek li kuvet alcam
zamaneannesi80 Dolunaybelinay yani bende uzun zamandır gelmesini bekliyordum BİM’e 🙈 oyuncaklardan da artık kalırsa alırım 🤣 ama küvete e bebekte bakmıştım çok pahalıydı katlanmayan bile 200 e yakındı sanki fiyatı
2koftemom Dolunaybelinay bn kuvet aldımda ilk sylardan sonra kulnılmıyor. Hıc alma bnce banyoya gecyim bn daha kolay
Dolunaybelinay zamaneannesi80 vallahi evimde yer kaplamasın diye katlanır alıyorym😂😂kalabalığa gelemiyorum yerim yok
Dolunaybelinay Zynpcbi kasiyerlerin hepsi tanıdık hepsi le samimi yiz olmadı onalr a söylerim de benım gibi baskaları sa soyler tabi 😂😂
zamaneannesi80 Dolunaybelinay bende 😂 katlanır olması daha mantıklı geliyor bana işimiz bitince katlar baza altı direk 🤣 kova almayacam ben küvet ve maşrapa alırım sadece
Dolunaybelinay 2koftemom ilk bir kaç ay için alıyorum zaten sonra kaldırırım. Lehen var lehen de yıkarım yavrumu😂😂