RaYaRY ne alaka? 2 hafta kadar önde veya geride gitmesi gayet normal. Nasıl ki geç döllenme diye bir şey varsa erken döllenme diye bir şey de var, o olmasa genetik diye bir şey var. Benimki de hep 5 gün geride ve ben çok şükür diyorum çünkü erken doğum olsa bile minicik de olsa daha iyi diye düşünüyorum. Hanımefendinin yazdığında bizim gibi anneler için üzülecek bir şey yok yani. 2 hafta üzeri öndeyse tamam ama onun dışında burada beyniyle alakalı durumlardan dolayı oluyor deyip asıl siz bizim gibi anneleri boş yere korkutmayın. Tekrar ediyorum, 2 haftaya kadar önde veya geride olması NORMAL.