nazliaras_0621 Kiar 27+5 iz gün gün içinde karnım Bi kaç kez sertlesiyo bebek hareketliykwnde oluyo uyurken oluyo genelde hareketliyken oluyo bu erken doğum belirtisi mi? İlk oğlumu plasenta erken yaşlanmadan dolsyi 35+5 da doğurdum erken doğumdan korkuyorum 😭😭
KkubraOz nazliaras_0621 bende 20. Haftada yaşadım ama doktorum 3-4 kez sertleşme normal dedi. Ama eğer düzenli bir şekilde sertleşme yaşıyorsan mesela 10 dakkaya bir mutlaka doktora git o kasılma oluyormuş