Sakarya da eşi otokarda çalışıp adatıpta doğum yapan veya adatıpta muayene vs takipli olan var mı? Otokar şirketi adatıp ile anlaşmalı mı? Doğum ücretinde vs indirim oluyor mu? Eşim oraya işe başlayacak nasipse benimde temmuz sonu doğum. 7000tl olumca devlete karar vermiştim ama bu şirketin herhangi bir anlaşma vs ile indirimi oluyo mu bilgisi olan var mı