Alparslannannesi Ben gibi hamile kalıp 2 kurtajdan sonra hamile kalamayan var mi sizce neden napmam gerekiyor
Bsraao Alparslannannesi ben tam 2 sene kalamadım 2. Kürtajdan sonra mucizem tüp bebeğe randevu aldığım hafta geldi . Stres yapmayın inanın stres çok önemli
Tugce3441 Alparslannannesi stres yapma derım 2 kürtajdan sonra hamıle kaldım bende senın gıbı çok takıyordum sonra unutmaya çalıştım hıc beklemedıgım an hamıle kaldım
yagmurefe Alparslannannesi bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum dusukelrdennsonraa 6 aydır deniyoruz olmuyor
EzgiOzdmr Alparslannannesi canım clife diye bir macun var, bende onunla hamile kaldım Bi araştır istersen.
Alparslannannesi Bsraao Tugce3441 Ne kafar unutmaya çalışsam da adet olmaya yakin testler alırken buluyorum kendimi dün yaptik yoktu bugün yine gidip aldım negatif
Samta Alparslannannesi ben de öyleyim. Her ay diyorum adet geçene kadar bekleyecem. Ama belki vardır diye heyecanlanıyorum
Bsraao Alparslannannesi inan bende ayniydim o kadar çok test yapıyordum ki intarnetten 100 lu testler alıyordum . Tü bebeğe gidicez nasılsa olmuyor diye bı ay hiç stres olmadım takmamistim da o ay oldu
Zeynepp_ Bende şubat ayında kürtaj oldum 4 aydır olmuyor düşünmek istemiyorum ama istemsizce aklıma geliyor hani birde düşügün bi eli icerdedir derler hemen hamile kalındığı için bizde neden öyle değil anlamiyorum
Melek_gunduz46 Alparslannannesi ben de kürtaj oldum ve tam yedi ay bekledim rabbim hayırlı bir vakitte veriyor sen bi. Stres yapma rabbime bırak hiç ummadığın bir anda mucize gibi geliyor 😍bende şuan yedi aydan sonra hamileyim rabbim hayırlısıyla inşallah önce tüm isteyenlere sonra da sana nasip eylesin inşallah 🌹🤲