Alparslannannesi kuzum benimde bi oğlum var bin şükür ama bi ölü doğum iki kürtajın var bendede kan pıhtılaşması var bu Arada ama kromozom hakkından bilgim var ama çok uğraş sonucu anne olan biri olarak söylüyorum Kİ stres başlı sebeb her ay beklenti içinde olduğun için hep aklında olduğu için olmuyo elinden geldiğince sal bak Allah’ın izniyle olcak benim oğlum öyle oldu umudum bitmişti o ay zaten olmayacak biliyorum dedim o ay hamile olduğumu öğrendim dedikleri doğruymuş kızıyordum hep ee sizin var tabi aklınızda olmaz evde otur otur toplulukta kucağım boş tabi gelir diye ama meğerse doğruymuş bebeğin küçükse birazda demek ki zamanı var deme ki şimdi şuan düşünmüyorsun diye öyle diyosun diye bende pco var aşırı istiyorum ikinciyi ama serkajlı oluyorum bide korkuyorum bebeğime bakamam diye