Eymengul Kızlar 19+1 haftalık gebeyim ve bebeği çok aşağı da hissediyorum daha önce gebelik geçirmişim ama hatırlamıyorum siz bu haftalarda çoğunlukla nerelerde his ediyordunuz
Irem88- Eymengul çok normal bende o haftalarda böyle bi post açmıştım 27. Haftadayım hala çoğunlukla aşağıda bebeğim hareket ediyor
Eymengul Irem88- teşekkür ederim valla içim rahatladı piskolojim bozulmuş resmen daha önce düşüklerim oldu ve çok korkuyorum yıllarca gebe kalmayı bekliyorum dua istyrm sizden sizde sağselamet kucağınıza alırsınız inşallah
Minigim38 Bende post actim sürekli kasıklarımda ve çok aşırı agri yapiyor bazen adım bile atamaz hale geliyorum kitlenip kalıyorum normalmiş ama