Bebegimmm_1234 Dün oglum hareketliydi bugun hiç hareket hisetmiyorum saglık ocagına gittim kalp atişı cok iyi ama hareket yok sizin hareketleri nasıl bebişlerin vallah stresten kafayı yiycem
Damla1995 Bebegimmm_1234 belki içe dönüktür canım dış tarafa donuk oldugunda dha cok hissediyorz harektlerini.
4858 Bebegimmm_1234 benimde aynı sizin gibi dünden beri hareketleri az bende sağlık ocağına gidip kalp atışını dinlettim çok şükür bir sıkıntı yok ebe bu zamanlarda normal dedi genelde anneler bu aylarda telaş yapıyor dedi☺️ Allah esirgesin bebişlerimizi sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah🙏🏻