30 haftalık olduk kızımla bugün kontrole gittim mecburen devlete yatıp kalkmam bir oldu :) karın çevresi 1 hafta geriden geliyor sol yanına yat dinlen vs dedi gönderdi 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Sizce başka doktora özele vs gitmeli miyim benim yapabileceğim bişey var mı geriliği kapatmak için?