Kizlar 2 gundur tansiyonum düşüyor 12 6 çıkıyor birden basım dönüyor tabi hissedince hemen uzaniyorum ama ne yapmam lazm bi öneriniz varmi bide daha yeni hamileyim tehlikeli birseymi öncelikle 3 aya kadar surebilir diye okudum şuanda 6 haftalik hamileyim