Kaderdlgn 35 haftalık ikizlerime gebeyim dünden beri bademciğim şişmiş galiba öksürük var aşırı ikiz gebelik olunca erken doğum tehlikesi iki katına çıkıyor öksürük doğumu tetikler mi ne iyi gelir şu öksürüğüme??