EzgiG Arkadaşlar hastane için kendinize gecelik mi pijama takımımı aldınız 😊 doğum yapan arkadaşlar gecelik daha rahat diyor fikirleriniz neler😊
goldumsu EzgiG ayrıca hastanedeki hemşirelerde ilk gün pijama giydirmedi sonda takılıydı. Ve direk depend giydirmediler aşağıya bez koydular altım açıktı bacaklarıma çarşaf örttüler
ipek9 Ben ikisini de aldım hem elbise şeklinde ben pijama şeklinde sezeryan olacağım için elbise daha kullanışlı olur diye düşünüyorum dikiş yerinden dolayı
EzgiG Hamilelikle ilgili herşey çok güzel ama bu doğum ve sonrasında ki ilk gün çok korkutucu geliyor bana