Merhabalar. 7+1 haftalık hamileyim 2 gün öncesine kadar mide bulantım ve kasık ağrım vardı. Birden bire kesildi. Mide bulantısı olmaması iyi bir şey belki ama birden bire kasık ağrıları ve bulantının yok olması beni korkuttu. Bunu yaşayan var mı aranızda acaba ? Kontrolüme 4 gün var henüz nette bir sürü kötü şey yazıyor 😐🤦🏼♀️