xarasmomx yurtdışında nerdesin bilmiyorum ama doktoru arayıp abart biraz bu naletler abartmayınca ilgilenmiyor normal mi bu durum bilemem bacım ben daha o haftalara gelmedim ama ben de yurtdışındayım 3 gün oynamadı bana da son kontrolde hareket etmezse korkma dedi diye kale almadım 3 gün oynamadı deyince yarında hareket etmezse gel dedi sen de öyle yap 3 gündür hiç hareket etmedi kımıldama bile olmadı de tatlı yedim soluma yattım yok yine de kımıldamıyor de içimi rahatlatın ne olur korkuyorum de hemen gel diyorlar ultrasonda bakmasalar da kalbini duyarsın kuzum Allah yardımcın olsun kucağına sağ sağlam al inşallah