tugbamommm 24+5 im 3-4 gündür sağ göğüsümün altı karnıma yakın kısmı özellikle yemek yedikten sonra çok ağrıyor nefesimi engelliyor kramp giriyor yaşayan var mı doktorum üşütmüşsünüzdür dedi ama hala geçmedi normal mi acaba
Selamcanim tugbamommm aynı sıkıntı bende de var. Anlamıyorum neden ama. Sağ göğüs ağrısı direk. Ara ara acı giriyor gibi. Pazartesiye randevu aldım gideceğim. Bi problem yoktur sanmıyorum ama yine de önlem almak gerek.
can9129 tugbamommm 30+3 haftaliğiz benimde aynı sorunum var hayatı resmen zehir etti bana iki gebeligimdede olmuştu doğuma kadar sürmüştü sürekli ağrıyor neyden kaynaklanıyor öğrenirseniz lütfen bana da haber verin🙏🙏