Mine44 annemde falan hiç yokda bende harita gibi bir erken doğumum oldu 23 haftalık ikizlerime kaybettim sezeryan dan Bi ay sonra tesadufen aynanın karsısında catlaklarımı gördüm doğumdan sonra cıktılar suan geri hamileyim karnımda henüz bişey yok ama cok kilodan dolayı kollarımda oluştu catlak lar hiç bişey de kullanmıyorum bebegimin vaktinde gelmesine odaklandım kendimi de saldım gittim 😑