acemimom1 Kızlar çok yorulmadimda bugün. Belimden kasiklarima vuran ağrıyla sancı arası bişey var adet ağrısının hafifi gibi birazda bulantı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yalanci sancı mi acaba
Fundatercuman acemimom1 Dün benim de aynı böyleydi ve 1 saat kadar sürdü sanırım mahvetti beni. Sonra hareketsiz uzaninca bir süre sonra geçmişti. Bugün bel ağrım hala var. Yalancı sancı yasadim sanırım belki seninki de öyle bir şeydir 🥺
mcansum acemimom1 hastaneye gidin benim arkadaşımda o haftada geçen hafta yani sancısı olmuş soguk almış sandı bir gün sonra gitti rahım kısalmış hemen Protestan verdiler sureklı yat dediler
_Lavinya acemimom1 Haftaniz erken olduğu icin yalancı sancılar olması muhtemel. Ama eğer ki yatmanız, dinlenmeniz halinde geçmiyorsa doğum başlangıcı olabileceği için hemen acile gitmenizde fayda var. Geçmiş olsun. 🌸