Kızlar uzun süredir bebek istiyorum çok şükür tedaviye gecen hafta başladık. Ankara şehir hastanesine gidiyorum klomen kullandım yumurta 12cm olmuş pazartesi yine gel dedi. Doktora süreci sordum aşılama yapacağız dedi. Şehir hastanesinde süreç nasıl işliyor. Aşılama ile ilgili ücret talep ediliyor mu SSK lıyım. Daha önce bu hastanede tedavi olanlar yazabilir mi. Son olarak Tüp bebek için kaç aşılama yapıyorlar