Xxz Oğluma hamileyken sürekli aşağıda taşıdım, hatta doğurana kadar mideme hiç baskı hissetmedim oralar hep boşmuş gibi hissettirdi. Son haftalarda karnım o kadar aşağıda gibi geliyordu ki bana elimle desteklemeden yürümeye korkuyordum😂 Nasip olursa kız bebeğe hamile kalırsam dikkat edicem bakalım cinsiyetle alakalı mı yoksa aynı mı olacak 😊