Hanımlar dün banyonu yikiyordun Domestos döktüm he içeride baya uğraştım yıkamak için o kokuyu hissediyordum ama okadar yoğun hissetmemistim içeride kendimi kaptırdığım için farketmeden doğrusu çıktığımda ise gozlerim yandı nefesim kesildi balkona çıkıp hava aldım bı sure koku içimdeymiş gibi hissettim bı 10 dk boyunca baygınlık kendimden geçme vs olmafi ama ondan sonra kollarm bacağım boynumda kaşıntı sivilce çıktı sivri sinek ısırığı gibi aynı ama geçmedi sizce bir sorun olurmu 😔