28 haftalığım kızlar bugün bebişimle görüş günümüzdü 🥰 Hala aşağıda duruyormuş eşşek canımı acıtıyor bazen 🙈🙈 ve 1 kilo olmuş iyi mi kötü mü sizde kilolar nasıl kızlar ? Bide sezaryen olacağım eylülün ilk haftası zaten doktorum Ağustos’ta tatildeyim yokum dedi inşallah eylüle kadar bekler bebişim aşada diye korkuyorum 🙈🙈🧿