Kizlar pazar günu 5+2 olarak vajinadan kese görüldü bugün kontrole gittim kese yok dedi doktor dis gebelik olabilir yada dusuk dedi pazar gunu kanamam olmustu beta 3284 dü bugün 271 e dusmus beta boyle durum yasayan oldu mu diş gebelikse nasil sonlandirilyo kurtaj falan olmuyo degil mi bilgisi olan yazabilir mi