Merhaba 14 haftalık hamileyim cinsiyeti erkek bugün duştan sonra fark ettim sanki göbeğimin üst kısımlarında az az çizgi oluşmuş çatlak mı değil mi anlamadım ama hiç kilo almadım daha hatta 1 kilo zayıfladım bu nasıl oluyor acaba bir şey mi iz yaptı birazdan tekrar bakcam 14 hafta hiç kilo almamışken erken değil mi?